01 maj 2010

Valborg

Det blev inget valborgsfirande för mig iår. Visserligen har jag inte firat det på många år. Det var en större högtid när man var yngre. Då passade man också på att ta premiärdoppet i havet. Det var riktigt kallt, men det var värt det. Nu hade jag däremot aldrig fått för mig det, eller jo kanske. :P

Jag hade en mysig Valborg ändå. Jag slutade 9 på morgonen, sen bar det av till Bårslöv där vi skulle agera flyttgubbar till Rickards mamma och hennes sambo. Senare på kvällen avnjöt jag och Rickard en god middag, Nelzon med. :) Jag gjorde en liten hundtårta till honom som han slukade snabbt. Lite bortskämd kan han få vara ibland. Nelzon alltså. :P

Nu ska jag hoppa in i duschen för att bege mig till jobb. Slutar 10 imorgon bitti och då ska jag nog träffa Frida :)




Tjiing!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar