07 juni 2011

Nationaldagen

Som det blixtrade och åskade inatt, tror ingen missade det! Tycker det är hemskt med åskoväder men ännu värre tycker jag det är när det infaller på natten. Då kan jag verkligen inte sova...Usch! Hoppas det inte blir mer sådant på ett tag.

Igår var vi i hembygdsparken i Ängelholm med Emmie, Johan och Annie, där vi firade nationaldagen. :) Hade en väldigt trevlig dag.

Nyvaken och varm..




Johan och Annie

Annie :)

Gott med majsvälling





Ofeliah och Johan

Det var kul att gunga!


En bild säger mer än 1000 ord....

Johan tyckte detta liknade mig... snällt va?!

Idag var jag och Ofeliah på babysång i ramlösa. Ofeliah älskar det :-)
Efter det åkte vi vidare hem till Shirin, där vi också träffade Alex, Liam, Vincent och Olivia.
Haft en jätte mysig dag, även om jag höll på att dö av varmeslag :P

Imorgon blir Ofeliah 6 månader, och det firar vi med att gå till Öppna förskolan och BVC. ;)

Förresten Grattis Sverige till 5-0 vinsten mot Finland idag :)

Thank you all and goodnight ;)

2 kommentarer:

  1. Så fin hon är prinsessan :) <3

    SvaraRadera
  2. När ska du till bvc imorgon? Vi ses kanske.. ska vara där klockan 1 tror jag. Kram

    SvaraRadera