09 maj 2011

Brunnsparken

Både igår och idag promenerade vi till Ramlösa brunnspark, det är så mysigt att gå där nu. Fast idag var där onödigt mycket insekter. T.om. Rickard tyckte det var mycket, och då är det mycket.








Igår kom Sara, Mårten, Anna och Andreas hit på en kopp kaffe. Vi skulle egentligen ha spelkväll här men jag var helt slut efter lördagens bravader och de var helt slut efter en lördag på bakken. Så det får bli en annan dag. Jag hade förresten jätte trevligt på Festen. Vi tjejer vann förresten på kubbspel mot killarna. :-)

Nu har jag Johanna(lillasyster) här. Både hennes kille och Rickard är på Olympia och tittar på HIF så vi kunde hålla varandra sällskap sålänge. :) Jag håller också på att göra lite portioner till Ofeliah. Så jag måste kila nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar