07 maj 2011

Grrrr...

Kan man bli annat än irriterad när man beställt och betalt en kamera med expresspaket och sen får ett mail om att den tyvärr utgått ur sortimentet, den dagen man skulle fått den?!

Jag beställde en vatten- och dammtålig kamera i Torsdags från NETONNET med expresspaket så jag skulle haft den igår. Jag betalade den i förskott så att jag skulle slippa alla andra extra avgifter. Sen får jag ett mail där det står att den utgått så jag får tyvärr inte den och det kommer ta ca 10 bankdagar innan jag får pengarna igen!! Arg och Irriterad är bara förnamnet på vad jag är!!
Jag tycker att man inte borde kunna beställa och betala den om den utgått.

Nu sak vi iväg igen (var på babysim tidigare idag), till Klippan och titta på "koutsläpp".. det ska blir intressant ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar