01 maj 2011

Uppdatering

Så fint väder vi haft! Helt underbart. Jag älskar våren, fast kanske inte lika mycket som vintern :P
Vi har haft en mysig påsk tillsammans med våra familjer. Dagarna här flyter på som vanligt. Vi tillbringar dem med vänner, familj, är på öppna förskolan, shoppar, fikar, promenerar, simmar, går på husvisningar,  m.m.
Rickard jobbar mycket däremot, det är lite tråkigt att vi inte får så mycket tid tillsammans. :(

Ofeliah sitter nu längre stunder själv (stolt man blir!!:), sparkar på allt som låter, river och känner på allt, kastar sina leksaker och skakar dem frenetiskt. Haha, det låter ju inte så trevligt men änsålänge är det bara gulligt :P

Hon börjar få 2 tänder nu, de har inte trängt genom än men hoppas på att de gör det snart. Hon har mycket besvär utav dem, stackaren!

Här kommer lite bilder på vår sötnos, bilder från påsk och bilder från lite andra tillfällen! :)

Rickards mormor Britta

Caspian


Caspian och hundarna...fast Nelzon saknas :(

Karins otäcka "sak" på knäet




Ofeliah hos farmor

I gåstolen hos farmor



Pappa är rolig! :)

Ofeliah och Siri






Majskrokar är gott!!



Fötterna är väldigt roliga att hålla i just nu.

<3



Vad skulle hon gjort utan sitt "fotstöd"? ;)









Blåbär är såå gott!








Jag har faktiskt uppdaterat min garderob nu med  nya kläder, likaså Ofeliahs (Rickard får ha sina "gamla" kläder, eller shoppa själv ;), fast jag orkar inte lägga upp bilder på det jag köpt. :P Ville mest bara berätta att jag slipper gå naken i sommar, eller rättare sagt ni slipper se mig utan kläder! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar