23 april 2011

Glad Påsk ♥

Hoppas ni alla har/får en trevlig Påsk! :)
Ikväll blir det inget påskfirande för vår del, för Rickard är på 25års fest. Så jag och Ofeliah får klara oss själva. Ofeliah sover sedan 19 så hon är ju inte mycket till sällskap, men jag ska säkert komma på något som kan underhålla mig resten av kvällen. :P


Ofeliah är bortskämd. Här är påskpresenter som hon fått av
familj och vänner! En bitleksak har hon fått av oss men finns inte
med på bilden. 

Ofeliahs påskteckning :)


2 kommentarer:

  1. Glad påsk på er också! Söt hon är... och v ad mycket grejer hon fått :)

    SvaraRadera
  2. Hej Pernilla! Du har vunnit en tävling inne hos mig men du glömde meddela din mejladress. Du kan väl höra av dig till mig :) emma-johansson88@hotmail.com.

    MVH Emma

    SvaraRadera