20 februari 2010

KLANT!!

Denna vecka har det blivit väldigt mycket jobb och plugg. Har ipricip inte hunnit med något annat än det. Därför hinner jag inte blogga så mycket heller, tyvärr :(

Jag har nu suttit i flera dagar och riktigt kämpat med kapitlet bokslut, som jag tycker är väldigt jobbigt.
Jag hittade ett papper nu ikväll(som jag skrivit ut från plattformen), där det står att vi inte ska göra alla uppgifter, utan bara de som står på detta papper. Alltså har jag suttit och kämpat med en uppgift i nästan 3 timmar utan att få det att gå ihop, så ska vi inte göra den! Då blir man lite smått irriterad på sig själv som inte har läst igenom kursplanen bättre. Jag har gjort fler uppgifter som jag egentligen inte behövde göra, så jag hade kunnat få mycket mer tid över till annat.
Det enda positiva med detta är att jag nu snart är klar med kapitlet, då jag trodde att jag hade väldigt många uppgifter kvar.

Så nu har jag fått gnälla av mig lite :P
Nu ska vi ta Nelzon på kvällspromenaden(blir visserligen mer en nattpromenad). Sen kallar sängen, för jag ska upp och jobba imorgon.

När jag sedan slutar på söndag, ska vi fira Prinsen Liams 1års dag :)
Efter han kalas, ska vi åka hem till pappa och hämta mina småsyskon som vi ska passa tills Tisdagkväll! Det ska också bli kul att få umgås lite mer med dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar