26 februari 2010

Service

Idag har vi för första gången lämnat vår bil på service, och billigt var det inte. Så vi får hoppas att det dröjer tills vi ska lämna den nästa gång.
Annars har vi inte gjort så mycket idag. Vi har bara varit hemma hos pappa ett tag. Eftersom vi lämnade bilen i Strövelstorp, hjälpte han oss så att vi kom därifrån när vi lämnat bilen samt dit när vi skulle hämta den.

Nu ska vi snart börja på maten och jag måste plugga lite. Jag får se hur det blir nu med studierna. Jag tycker det är intressant, men jag känner inte att jag har riktigt tid för detta just nu. Jag känner mig bara stressad hela tiden. Jag får hoppas att denna stress lägger sig, annars så får jag nog ta ett uppehåll. Jag kan ju alltid börja läsa igen, då jag känner mig mer redo. Fast jag får se hur det blir, jag ska ge det lite tid till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar