28 februari 2010

Uppehåll...

Denna helgen har jag till största delen tillbringat på jobb. Sen har jag också hunnit träffa pappa(i fredags, som jag nog skrev i förra inlägget), ätit middag och spelat kort med mormor, städat och pluggat. Fast för tillfället är det slut på pluggandet. Jag har tagit ett litet uppehåll. Jag vill så gärna, men jag har för mycket att göra just nu. Jag känner inte att jag orkar riktigt. Jag är bara stressad hela tiden och det är nog inte så bra i längden. Jag har tänkt att ta tag i studierna igen, när jag känner mig redo för det. Motivationen och intresset finns, det är bara tid det finns brist på.
Studierna har kommit i andra hand och det fungerade inte. Så det blir att försöka på nytt när jag känner att jag kan prioritera studierna.

Så nu kommer jag nog också ha lite tid över till bloggen med :)
Nu tänkte vi avsluta denna helgen med att titta på ett avsnitt psych, sen lägga oss.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar