16 februari 2010

oopsie daisy

Oj, jag ser att jag har glömt bort bloggen en aning. Har helt glömt bort att skriva. Fast visserligen har inget speciellt roligt hänt :P

Igår hände det inte så mycket mer än att jag pluggade, var på Ikea (sällan!? :P) och var hos veterinären med Nelzon. Där han var på återbesök, för att se så att han mår bra nu under kortisonbehandlingen. Han fick också sin tvåårs spruta. Eftersom han mår så bra nu när han äter kortisontabletter, så ska han fortsätta med det tillsvidare. Så det känns bra att det fungerar och att han mår bra. :)

Hade senare på kvällen lite kvalitetstid med Anna. Visserligen bara i några ynka minuter, men varje minut räknas! ;)

Idag vaknade vi tidigt för fastighetsskötaren skulle komma klockan 8. Vi gillar väl inte att han ska komma så tidigt, då man kan sova längre. Fast vi får ju mer ut av dagen. Så idag har jag/vi hunnit städa, träna, plugga och jobba i några timmar. :)

Imorgon ska jag också jobba några timmar, så jag tänkte plugga lite nu innan läggdags.

Tänkte avslutningsvis bjuda på den här låten;



Tycker den är så mysig...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar