13 februari 2010

Mmmm... toblerone

Jag var verkligen på festhumör igår. Jag ville verkligen ut och dansa. Fast jag hade karaktär nog att stanna hemma, eftersom jag var(är fortfarande) tvungen att ta igen lite skolarbete som jag missat i veckan.
Igår blev det inte så mycket plugg, för jag tänkte att jag kunde få en ledig dag från affärsredovisningen. Så igår var jag på kurs på fm, sen träffade jag Emmie&Elin på kvällen :) Vi åt tobleronefondue, det är så himla gott!!



Så jag vaknade iallafall pigg och glad imorse! Idag känns det ju bra att jag inte var ute igår, men igår kände jag att jag verkligen inte ville stanna hemma.

Förresten vi har fått erbjudande från Helsingborgshem om en lägenhet i Laröd Östra. De håller på att bygga dem nu, så det hade inte varit inflyttning förrän den 1 oktober. Enligt planritningarna så är det väldigt fina lägenheter, men vi tackade faktiskt efter många om och men nej :( Den var lite dyr för vår plånbok. Det var en hörnlägenhet på bottenplan med en stor uteplats, som skulle kosta 8140 kr (vi fick ett erbjudande tidigare på en lägenhet på 9140 kr, men den tackade vi nej till snabbt).
Synd att de ska vara så dyra, 1000 kr mindre i hyra så hade vi tagit den. Men man kan inte få allt här i livet.

Nu är det iallafall slut på denna "pluggpaus" för min del. Jag ska bara hänga upp tvätten, sen återgår jag till boken!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar