13 november 2010

Andreas eller Jay!

Hade en väldigt trevlig kväll hos Anna och Andreas igår. De bjöd också på en riktigt god pizza!

Tyckte det var skönt att Andreas inte hängde lös igår ikväll, fast all negativ kritik han fick. Han gjorde visserligen inte sitt bästa framträdande igår, men jag tycker han är bra ändå. Han har en så himla bra röst!
Jay var ju otroligt bra! Det är han eller Andreas som jag tycker ska vinna idol :)

Skönt var det också att Elin åkte ut. Har aldrig riktigt gillat henne. Otippat var det att Linnéa hängde lös däremot. Trodde hon var en utav favoriterna hos svenska folket.

Nog pratat om idol. Nu måste jag göra vid mig och bege mig till Emmie som bjuder på smörgåstårta idag :) Hon fyller år imorgon, men hon firar sig idag.

Tjiing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar