27 november 2010

Elak eller bara gravid?

Nej inget har hänt än! Bebis visar inga tecken alls på att komma ut.
Lite trist, men den kommer när den är redo helt enkelt. :)

Igår sov jag nästan bort hela dagen med. Sov knappt på natten då heller. Jobbigt när man har vänt lite på dygnet. Fast inatt sov jag däremot väldigt bra :)
Vi gick en sen kvällsrunda igår och jag tror att det gjorde susen. Lite frisk luft innan läggdags, så sover man nog bättre.

Annars fördriver jag tiden med att (förutom att sova :P); sortera bland lite foton, städa, Promenera med Nelzon i snön, fika med vänner, baka.... ja lite sådant smått och gott.

Någon som har något annat förslag på vad jag kan fördriva tiden med?
Jag börjar bli så rastlös nu, nästan så att jag saknar jobb!

Från det ena till det andra. Jag hade bestämt mig för att bojkotta idol när Andreas åkte ut. Egentligen inte för att han åkte ut, utan vem han åkte ut istället för. Olle fick ju stanna, jag gillar inte alls honom och han blir ju bara sämre och sämre för varje vecka. Nej Usch! att han fick vara kvar istället för Andreas tyckte jag var skandal. Så därför ville jag inte se det mer. Men jag kollade lite igår ändå, det fanns inte så mycket annat att se på. Sen ville Rickard se när Jay sjöng. Så jag fick ge mig! Jag tycker Jay är väldig bra han med, men jag gillade Andreas bättre. Fast nu håller jag ju klart på Jay! :)

Jag kom att tänka på det, då det gäller idol. Jag har nog aldrig varit såhär "hatisk" mot idoldeltagarna innan. Vet inte alls varför jag har stört mig på så många. De deltagarna jag har gillat är Andreas, Jay och Sassa. De andra har jag inte haft så många fina ord till. Inga alls tror jag.
Jag får skylla på graviditetshormonerna, annars blir jag lite rädd för mig själv. Är jag verkligen såhär elak? Det känns ju inge bra isåfall.

I vilket fall... HEJA JAY!! ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar