25 november 2010

Mer snööö, det gillar vi :)

Denna dagen har bara flugit förbi! Visserligen kan det vara så att jag typ sov bort halva dagen :P
Jag sov inte så bra inatt så det fick bli några timmar nu under dagen istället.
Jag har iallafall hunnit med att tvätta och gå en längre promenad med Nelzon. Det är så skönt väder nu. Jag bara älskar det! :) Nelzon med för den delen!
Nu hoppas jag bara att snön ligger kvar resten av vintern, så vi hinner njuta riktigt av den :)


Jag har nu också gått över tiden med två dagar. Det är så tråkigt att bara vänta. Det är ju inte så att man kan resa iväg eller planera en massa saker. Man vill ju vara hemma när det väl gäller och sen orkar man inte göra så mycket heller. Inte jag iallafall.
Jag hade nästan kunnat sova bort hela dagar, för jag är så trött. Men blir inte piggare av det så det är ju bara onödigt. :P
Sen har min förkylning kommit tillbaka igen och det gör inte det så mycket bättre.
Aja, bebis kommer nog snart! Vi får hålla tummarna! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar