22 november 2010

Julskyltning

Igår var det julskyltning på Råå. Vi var där med Anna, Andreas, Sara, Mårten och Nelzon :)
Vi köpte ingenting men det är bara mysigt att gå och titta. Jag funderade på att köpa brända mandlar, men vi kom fram till att de luktar godare än vad de smakar. :P

Jag träffade min brukare där med. Det var ju ett tag sedan vi sågs nu. Trevligt :)


Vi tog ju fram julsakerna i Lördags så igår passade vi på att julstäda. Ingen gran satte vi upp däremot, får se om jag gör det idag. Nu fattas bara lukten av glögg och pepparkakor, för att få den riktiga julkänslan.

Imorgon är det förresten, ni som missat :P, beräknade födsel för bebis. Men för att göra er och oss(mig och Rickard) besvikna så kommer bebis nog inte före helgen, tyvärr. Det känns inte så nu iallafall. Har inga Känningar alls just nu!


Bebis!! Kom ut nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar