19 november 2010

Jag ser det snöar, jag ser det snöar....

Jag älskar verkligen Vinter och snö. För mig finns det inget mysigare. :)
Sommaren är inte en favorit hos mig, pga av alla dessa småkryp och insekter. Det jag gillar med sommaren är sol och bad. Och för mig väger det inte upp. Grillkvällar är mysiga, men jag är inte så förtjust i grillad mat. Så där är det bara umgänget jag ser framemot.
Fast vintern däremot har jag nog inget negativt att säga om. Jo kanske när snön försvinner och det blir slask. Annars ingenting. Jag gillar när det är kallt, tända ljus, julstämningen, julmaten :P, lussebullar, julgodis, julskyltningar, se Nelzon leka i snön (som han älskar), göra snöänglar, ha snöbollskrig m.m. Jag tror ni förstår. :)


.... det var väl roligt hurra! Nu är det vinter, nu är det vinter.... :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar