20 november 2010

Äntligen

Jag har velat fram och tillbaka gällande ett par skor jag vill ha. Jag visste inte om jag skulle köpa dem nu innan förlossningen eller efter. Eftersom mina fötter nu är lite större än vanligt (svullna), så vet jag inte riktigt vilken storlek jag ska köpa.
Men idag kunde jag inte låta bli att testa dem, och då blev jag också helt såld på dem och köpte dem. Så jag får bara hoppas att de sitter lika bra på mig när svullnaden i fötterna lagt sig, som de gör nu.





Ett par Canada Snow stövlar. Visst är de fina? :)

Jag har också passat på att julpynta idag. Jag har däremot inte tagit fram julgranen än, men den kommer också fram snart... kanske redan imorgon. Lika bra att ha det gjort så man kan njuta längre av julsakerna. :)



Annars har vi haft en mysig kväll med taco och NCIS.
Nu behöver Nelzon ut och göra sina behov så vi tänkte ta honom på en promenad. Sen ska vi in igen till vår skål med godis och något avsnitt NCIS till!

Tjiing :)

1 kommentar:

  1. Tänkte så som såhär att liksom du kunde bjuda hem mig nästa gång till er taco!! :P

    SvaraRadera