21 november 2009

Akuten hela natten, sen flytt!

Blev lite vin igår kväll hemma hos Emmie, med några kompisar. Det var trevligt. Kvällen slutade verkligen inte som jag tänkt mig. Kom hem halv 7 imorse, då jag och Emmie tillbringat 5 timmar på akuten. En annorlunda avslutning på en kväll kan man säga.
Så jag var riktigt trött imorse, när jag steg upp vid 9, då jag hade sovit i kanske en timme. Jag skulle ju agera flyttgubbe idag. Anna och Andreas flyttade till Högaborg till en jätte mysig lägenhet.
Deras nya lägenhet är helt nyrenoverad. Så den var väldigt fin. Nackdelen med lägenheten är alla dessa förbannade trappor. Man måste ju vila på varje våning för att orka fortsätta. :P

Det tog väl kanske 3-4 timmar allt som allt att flytta, så det gick rätt så snabbt. Tror vi var ett väldigt bra Team :)

Nu ska jag se vad jag kan göra för mat, sen ska jag lägga mig i tid idag så jag orkar jobba ett 24 timmars pass imorgon.

Tjiing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar