30 november 2009

Måndag och JOBB idag :)

Igår var det första advent, men det blev ingen julskyltning för min del. Förmiddagen tillbringades på väla, för att inhandla lite kläder till Rickards systersons dop. Det var tänkt så iallafall men några dopkläder blev det inte. Det brukar vara så för min del. När jag åker iväg för att hitta kläder till ett speciellt tillfälle, så hittar jag det aldrig. Däremot om jag inte har några pengar eller om jag inte tänkt köpa något, utan tittar för skoj skull, så hittar jag hur mycket som helst som jag vill ha.
I vilket fall så hittade jag iallafall två tröjor och 3 par öronhänge. :)





Rickard hittade en tröja,... eller jag hittade den till honom.



Sen åkte jag och hälsade på Emmie ett litet tag.

Nu sitter jag och äter frukost, fast snart ska jag bege mig till stan och träffa Anna :)
Sen blir det äntligen jobb ikväll!! Skönt att detta virus har gett vika. Nu har jag bara en jobbig hosta kvar, men den försvinner väl snart hoppas jag.



Tjiing :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar