08 november 2009

Fars Dag :)



Då var denna dag snart över. Denna dagen har gått väldigt snabbt tycker jag.
Har ju varit och firat två pappor idag (min och Rickards). Pappa bjöd på tacos vid middagstid, vilket var väldigt bra eftersom jag inte hann äta frukost. Jag slutade nämligen klockan 10 idag och bussarna går inte så speciellt ofta om söndagar, så jag var hemma vid halv 12. Min syster kom sedan och hämtade mig 20 i 12 så det var lite ont om tid att hinna göra någonting på.
Men Tacos är väl aldrig fel till frukost?!
Det var kul att träffa pappa, det blir inte att jag gör det så ofta nuförtiden. Det var ju självklart kul att träffa mina småsyskon med :)



Rickard kom sedan och hämtade mig och då bar det av till Göran (Rickards pappa), där han bjöd på fläskfilégryta.. det var också väldigt gott och jag är RIKTIGT mätt nu också. Känns som vi har ätit hela dagen.

Från det ena till det andra. Den "hemligheten" i fredags var att vi (Jag, Emmie och Elin) fixade en överraskningsfest för Madde, som fyllde år i Torsdags. Därför kunde jag inte skriva det i bloggen för det hade inte varit kul om hon fått reda på det. Hon blev jätte glad, så glad att man kunde skymta några tårar.

Men nu ska jag iväg till Emmie ett litet tag..
Sen ska jag upp tidigt imorgon och lämna bilen på lagning :( även fast det svider att betala så mycket så ska det blir skönt att den blir fin igen.


Vi höres!

Tjiiing :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar