20 november 2009

igår

Sov länge igår, vilket jag nästan gjort varje dag. Kan ju bero på att jag lägger mig väldigt sent varje kväll. Jag vet inte varför, det bara blir så.
Men i vilketfall så när jag vaknat begav jag mig hem till Emmie, där jag åt frukost. :)
Stannade hos henne rätt länge. Hon skjutsade mig hem sen och hämtade upp mina syskon på vägen, så tränade vi pilates hemma hos mig.
Sen var det bara att snabbt göra vid sig och åka hem till Frida, där hon bjöd på vin. Vin som hon köpte när hon bodde i tyskland. Väldigt gott vin. Inte lika gott idag däremot. För jag vaknade med världens huvudvärk.

Nu ska jag iallafall göra vid mig och åka hem till Emmie. Hon ska färga mitt hår, Mahognyfärg.
Senare blir det nog lunch med Anna och Shirin (och Liam?) :)

Ha det bra!
Tjiing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar