05 november 2009

Jobb, massa utgifter och ingen resa!

Slutade som vanligt 9 idag, men jobbedagen är inte slut än. Assistenten som skulle jobba idag är sjuk och som vanligt så är det svårt att få in någon. Så jag får hoppa in och jobba ynka 3 timmar (12-15) sen kunde en annan assistent jobba resten av passet. Men vad gör man inte för att få ihop det. Så nu ska jag vila lite, sen ska jag hoppa in i duschen och bege mig till jobb igen.

Vi ska föresten lämna in bilen på måndag för att fixa till "skadorna" och vi kommer inte undan billigt. Det kommer kosta oss 6200 kr för allt. Eller nästan allt, vi kommer inte göra vid bucklan på bilen. Då hade vi kommit upp i nästan 10000 istället. Så vi väntar med den. Vi gör vid det som rostat istället, vilket är viktigast.
Så nu får vi länsa vårt resekonto IGEN! Så jag undrar om vi någonsin kommer ha pengar att åka någonstans. För just nu känns det inte så.




Hörs senare.

Tjiing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar