09 november 2009

Trött eller övertrött?!

Det blev en sen kväll hos Emmie igår. Jag åkte till henne vid 22 tiden och kom hem vid 05. Jag hade ingen tanke på att klockan var så mycket, jag blev helt paff när jag såg vad klockan var. Vi gjorde egentligen inget speciellt, utan bara satt och småpratade, men tiden bara rann iväg.
Jag tänkte bara åka dit en två timmar eller så, men det blir aldrig vad jag tänkt.
Så när jag kom hem funderade jag på om jag skulle strunta i att lägga mig, eftersom jag skulle upp klockan 7 för att lämna in bilen. För att om jag somnade så skulle jag inte vilja gå upp sen, men det slutade klart med att jag somnade (klockan 6). Så efter en timmes sömn var det bara att stiga upp och klä på mig och gå ut med Nelzon. Jag var faktiskt inte så trött, just när jag steg upp iallafall. Sen slog det bara mig, när jag stod och väntade utanför repfix på mormor som skulle köra mig hem. Så trött jag blev. Jag kunde stått upp och sovit. Jag var så trött så att jag kände mig full och det kunde man nästan tro att jag var också. För när jag skulle ringa Rickard och berätta att jag lämnat bilen, tog jag upp telefonen, gick in på Rickards facebook och inväntade signal. Jag tyckte det var väldigt konstigt att ingen signal kom fram och efter ett tag så tittade jag på telefonen... och då förstod jag att jag måste vara trött.
Hemma igen vid halv 9 så var det bara att krypa till sängs, fast då piggnade jag till igen och somnade inte förrän halv 10. Rickard kom sen hem vid 12.30 och då gav jag upp att försöka somna om igen. Men nu känns det helt ok, och jag tänkte faktiskt träna lite pilates innan vi ska börja på middagen. :)




Tjiing !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar