16 november 2009

låång sovmorgon!

Det har inte blivit så mycket bloggande denna helg. Jag jobbade hela lördagen sen var jag så trött igår. Så jag sov nästan hela dagen. :P
Men nu är det ny vecka och denna vecka är det något speciellt med. För att jag är ledig tills på söndag. Ja i princip hela veckan :) Det kan ju inte bli bättre!
Jag kände att jag därför kunde ta en extra lång sovmorgon idag! Så nu är jag helt utvilad.

Nu tänkte jag sätta igång en maskin tvätt sen ska vi iväg och hämta osborn (Rickards mammas hund). Vi har lovat och passa honom idag och imorgon för hon har mycket på jobb just nu.





Då måste vi också åka och köpa hundmat hos veterinären, annars får Nelzon och osborn ingen mat!

Fast innan allt detta blir det frukost :)

Tjiing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar