08 december 2009

Är precis hemkommen från Rickards mamma, där både Nelzon och Rickard har blivit friserade.



Nelzon ser så liten ut när han är klippt. Man känner knappt igen honom. Han är en kopia av sin mamma just nu. Vi tar nästan fel på dem. :P

Vi lämnade samtidig vår säng+ram hos Karin(Rickards mamma) idag, hon har köpt den av oss. Vi har ju som sagt köpt ny säng för ett tag sedan men vi har inte fått den än. Sängen ska vara leveransklar imorgon så vi hoppas på att vi får den då.
Vi tyckte det var bäst att göra oss av med den gamla sängen innan vi får den andra, annars blir det så trångt i lägenheten om vi ska ha två dubbelsängar här. Så vår tillfälliga säng, medans vi väntar på den nya, är soffan. Den är också väldigt skön, men kanske inte som säng.

Förresten! Jag såg "Flickan som lekte med elden" igår hos Emmie. Den var väldigt bra, och nu vill man bara se fortsättningen "luftslottet". Första timmen var lite seg, men sen mot slutet kom den igång och var riktigt bra. Det var några fler starka scener i denna än i "Män som hatar kvinnor", så under vissa perioder i filmen låg jag lite halvt under filten.




Nu ska jag gå och lägga mig (i soffan) och somna till Säsong 1 av House :)
Ska upp vid 8 imorgon eftersom det är personalmöte, så jag borde egentligen redan lagt mig.

God Natt!

Tjiing :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar