27 december 2009

Shopping och middag hos Farmor&Farfar :)

Idag mår jag mycket bättre, bara lite magont kvar. Fast det släpper nog snart!
Så imorse åkte jag hem till Emmie och åt frukost sen bar vi oss av till väla. Guud med folk (fast det kunde kan nästan gissa :P)! Jag stod i kö i nästan 45 min på Game, det var lite trist. Fast Rickard blev glad när jag kom hem iallafall, för det var ett spel till honom jag köpte där.
Jag hittade lite annat smått och gått till mig med såklart; en tröja, ett svart linne och två parfymer samt en hudkräm.


Sen blev det en snabbvisit till Familia med, fast där hittade jag ingenting. Där var verkligen mycket skönare att gå än på Väla. För där var nästan inget folk alls om man jämför.

Kvällen har vi tillbringat hemma hos min farmor och farfar som bjöd oss på mat. Varmrökt lax, potatis och farfars hemmagjorda gravlaxsås, stod på menyn. Det var riktigt gott!
Vi spelade sen lite TP, där Rickard vann förstås! :P

Nu ska vi gå och lägga oss för det blir jobb imorgon. :) Börjar 11, slutar 11 på söndag.

God Natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar