08 december 2009

P-möte-städa-väla-jobb!

Denna dagen har varit rätt så lugn. Har varit på personalmöte i någon timme, sen har vi städat lite här hemma. Fast det bara var två dagar sedan sist så behövdes de verkligen. Blir så smutsigt när det är sådant här väder.

Jag skulle egentligen tränat idag, men jag valde att åka till väla istället. Rickard tjatade så på att få följa med (eller inte..), så jag lät honom göra det till slut! :P
Jag hittade en tröja, några leggings och ett par skor. Rickard hittade ingenting, men jag hittade några skor till honom fast det ville han inte ha. Så han fick åka hem tomhänt. Han har sagt att han gärna åker hem utan att ha handlat något, bara han slipper klädesaffärer.



Stötte på Anna och Anderas när vi skulle hem. Vi blev lite överraskade kan man säga för Anna hade ett speciellt sätt att säga hej på. haha!


Trodde förresten att vi skulle få vår säng idag, men så blev det inte. :( Vi får den på Torsdag istället. Så vi hinner sova i den en natt innan vi ska iväg till Kalmar.


För min del blir det jobb nu :) Slutar imorgon klockan 9.


Tjiing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar