26 december 2009

Många fina julklappar + maginfluensa

Fick fina julklappar och sena födelsedags presenter på julafton. Blev jätte glad och väldigt nöjd med allt. :)
Sen fick jag en julklapp till som jag blev mindre glad för... maginfluensa. :(
Blev sjuk julaftonskväll så det blev inget jobb den dagen. Rickard blev också sjuk, fast lite senare på kvällen. Så vi sprang om varandra på toaletten hela natten och morgonen.
Så det blev inget julfirade hos pappa igår. Lite trist men det kunde ju inte hjälpas.

Jag skulle egentligen jobba idag med, men jag stannade hemma för att vara säker på att jag inte skulle kunna smitta min brukare. Sen är jag väldigt seg så det var nog bra att jag tog ut en extra "sjukdag".
Jag var iallafall på en snabbvisit hemma hos farmor som fyller 65 år idag. Nelzon blev glad när han fick träffa några andra än bara mig och Rickard(som har varit väldigt tråkiga dessa dagar), som kunde leka med honom.

Nu ska vi försöka få i oss lite mat sen ska vi titta på Chuck :)

Tjiing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar