05 december 2009

I'm to sexy for my shirt..

Ja det trodde jag i Torsdagskväll, men imorse visste jag att det blivit liite för mycket sprit för min del. I vilket fall så hade jag en trevlig kväll :) och som väntat så blev det utgång på Harry's, samt PL13 och Utposten.

Så idag(ja nu är det igår) har jag varit rätt så seg. Fast jag piggnade till nu ikväll då vi hade Anna och Andreas på besök.
Åt Indisk kycklinggryta, spelade TP på wii och tittade på Idol. Fredagsmys på hög nivå!

Jag har varit dålig på att följa idol denna säsongen, men jag är verkligen glad att Erik och Kalle gick vidare till final. Kalle är superskön och Erik har en riktigt stark och gudomlig röst!

Nu ska vi ta Nelzon på en sen kvällspromenad innan vi ska slänga oss i säng!
Sen blir det jobb imorgon 10 till 10 på söndag. :)

God Natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar