01 mars 2010

Nytt jobb..

Rickard började nytt jobb idag. Det började bra för honom, de bjöd på mat och de fick sluta en och en halv timme tidigare än de skulle och ändå få betalt. Det kan ju inte bli en bättre start! Eller visserligen kunde de kanske gett alla nyanställda en välkomstbonus på en miljon?!, fast det kanske bara är jag med så höga krav :P

För min del har detta varit en riktig slapp dag. Jag tog en väldigt lång sovmorgon, sen höll nog Nelzon på att göra på sig så då tog jag honom på en längre runda. När jag kom in igen satte jag igång en maskin tvätt och strök lite, sen kröp jag ner i sängen igen och satte igång cocktail.
Det kan man nog kalla slappt. Jag har inte haft en ledig dag där jag inte haft något inbokat på väldigt väldigt länge, jag behövde nog ha det nu efter all stress.

Imorgon har jag iallafall tänkt träna, efter ett långt uppehåll och kanske träffa Anna. Det ska bli kul.

Nu ska vi lägga oss, Rickard ska upp tidigt och jag känner mig faktiskt också rätt trött.



God Natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar