22 april 2011

Extrem makeover!

Ja det behövs verkligen på mig!
Mitt hår ser hemskt ut, jag vill ha ny frisyr och annan hårfärg. Gärna annan hårtyp med, men det blir lite svårare att fixa om jag inte vill ha peruk.

Men, jag vet inte alls vilken hårfärg jag vill ha eller vilken frisyr jag ska ha.
Tips någon?

Jag ska däremot vänta tills jag slutat amma och tills jag slutar tappa tusentals hårstrån varje dag. Varje gång jag drar fingrarna genom håret så får jag en jättestor hårtuss i handen. Inte kul alls. Jag hoppas jag slipper bli flintis iallafall. Just nu ser det inte så ljust ut.

Om jag nu får behålla mitt hår, så tar jag tacksamt emot tips på hur jag kan förnya min hårlook.

Mina extra kilon tar jag tag i.... någon annan dag! Håret går före :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar