04 april 2011

Januari i bilder

Jag har tusentals bilder jag kunde lagt upp men varken ni eller jag orkar nog titta på så många :P
så här kommer några iaf...




Gissa foten... :P
















Fem generationers kort
Gammelfarmor Asta, mormor, mamma, jag och ofeliah.

Ofeliahs mormor, Ofeliah, mobror, och min kusin

Helena, johanna, Ofeliah och mamma

Min mammas faster och Ofeliah

Min morbror och Ofeliah


Johanna tror hon kan flyga....



Blev 1 månad den 8/1

Inte så stark i nacken än

Måste ju ha denna outfiten när pappa fyllde år

Rickard fyllde 25 år den 9/1 :)




Bäst att hålla armbågen så den inte trillar av...

Johanna och Ofeliah var lite trötta

Så här kan man också sova ;)

Ofeliah hos Emmie!











Ofeliah på G-kås för första gången...


<3

Lite starkare...

<3 <3

Ofeliah och hennes farmor



Det här gillade vi inte

Resultatet blev en kladdig tavla :P
(vet inte varför bilden vänt sig)




Alex fyllde 27 år den 20 Januari

Gladis :)


<3



Puss <3

Ser hon inte lite spänd ut här? :P





Rickards mormor fyllde 84år den 25/1




Vila i frid <3



1 kommentar: