19 april 2011

Stolt!!

Vi har bytt till sittvagnen nu, då hon för det första börjar växa ur liggdelen och för det andra så hatar hon att ligga i den. Vi har försökt lägga en massa kuddar/filtar så hon ska komma upp lite mer, men det hjälpte inte alls. Sedan vi bytte till sittdelen har hon varit en helt annan bebis när vi är ute på promenad. Hon sitter så fint där i och tittar och pratar. :) Inget gnäll alls, förutom när hon är trött fast det spelar ingen roll om hon är i vagnen eller ej.




Idag när Ofeliah låg i sitt babygym så blev hon trött på att ligga på rygg, så jag satte henne upp. Jag höll såklart i henne. Men sen testade jag att släppa henne, för jag tyckte att hon verkade rätt stadig. Då satt hon kvar som att jag fortfarande höll henne i ca 10 sekunder och sen ramlade hon lite åt sidan, så jag fångade upp henne igen. Så stolt man blir! Bara på en sådan liten sak. Fast för mig var det ju stort, hon satt ju helt själv ett litet tag. Vår duktiga lilla tjej. :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar