07 april 2011

Smakisar (Potatis och Palsternacka)

Man kan börja med smakportioner när de är 4 månader, men vi tjuvstartade lite. :P

Smakis 1: Potatis

Här kommer några bilder på när hon äter potatismos, från olika dagar:

Vad är det här för konstigt?

Det var gott :)


Eller kanske inte ändå :P

Är jag kladdig?


Tredje dagen med potatis


Fjärde dagen med potatis

Roligare att spotta ut det än att
äta det.



Femte och sista dagen med potatis 

Här kommer några videoklipp när hon äter potatismos:







Smakis 2: Palsternacka

Här kommer några bilder när hon smakar palsternacka.

Detta var riktigt gott 



Andra dagen med palsternacka. Mormor fick
ge mig idag :)
Här kommer ett klipp när jag äter palsernacka:



Ett klipp på när jag ska försöka äta själv:



Ett klipp på när jag har tröttnat på att äta och använder skeden som telefon istället:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar