01 januari 2010

Nytt år nya tag :)

Det har blivit ett litet blogguppehåll för min del. Jag har inte haft riktig ork nu på sista tiden. Fast nu har motivationen kommit lagom till det nya året. Nytt år nya tag :)

Denna vecka har gått rätt snabbt faktiskt. Jag har haft något att göra varje dag så tiden har bara sprungit iväg.
Jag har jobbat, träffat vänner, hjälpt Rickards pappa med lite saker, haft kvalitetstid med min syster, tränat, varit på kalas. shoppat på rean, storstädat, tvättat, firat nyår hos Shirin och Mackan och sist men inte minst spelat Super Mario Bros. Vilket jag verkligen är sämst på, men det är så förbannat kul att spela.

Som sagt så var vi hos Shirin och mackan igår, där Anna, Andreas, Alex och Micke också befann sig. En parmiddag kan man säga :P Vi hade väldigt kul. En superbra nyårsafton med kul sällskap och god mat :)

Så för min och Nelzons del blev det en lång sovmorgon idag. Han väckte mig klockan 13. Tror han var lite nödig då. Rickard fick inte en så lång sovmorgon däremot. Han skulle vara på jobb klockan 11.

Nu så ska jag äta frukost och spela Mario, och så vill jag passa på att önska er ett riktig gott nytt år :)

Tjiing :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar