10 januari 2010

Bubblan Mario

Då var det jobb hela Lördagen då Rickard fyllde år. Synd att jag inte kunde vara hemma och laga någon god middag till honom. Fast han fick faktiskt frukost på sängen innan jag åkte till jobb :)

Idag har jag och Rickard spelat lite Super Mario. Det går faktiskt bättre nu, jag dör inte hela tiden :P Visserligen så fuskar jag lite. Jag sätter mig i en bubbla precis innan jag dör, så förlorar jag inga liv. Lite fusk är det, men smart... eller hur?! ;) Om man då bortser från det så tycker jag att jag blivit lite bättre.

Annars idag har jag träffat Frida när Rickard har haft spelkväll med Andreas. Det var längesedan jag träffade henne så det var kul att vi kunde ses idag. Vi ska nog ses imorgon ett tag med. Antagligen så ska vi träna på tränings akademin Kommer inte ihåg vad passet heter. Det ska bli intressant.

Nu ska jag umgås med Rickard lite innan sängen kallar.

Tjiing :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar