15 januari 2010

Skor, skor och åter skor

Detta har varit en mysig fredag :)
Vi började dagen med en lång sovmorgon, god frukost och en lång promenad med Nelzon.
Efter det åkte vi till skopunken och väla, där jag fyndade fem par skor! Jag fick dessutom alla av Rickard! :) Ett av dessa paren tvingade han faktiskt på mig. :P Jag tyckte att de kostade lite för mycket (eftersom jag redan fått fyra par), men han såg nog att jag verkligen gillade dem. Så han tyckte jag skulle få dem med. Jag blev självklart väldigt glad :D


Dessa två skor är från skopunkten


och dessa två är från stadium


och detta paret är faktiskt från maxi.

Om jag nu ska få plats med de här i skogarderoben, måste jag rensa ut lite. Det är nämligen redan fullt.

Shoppandet avslutades med en fika på kafferepet. Rickard sa att anledningen till att han stod ut med att springa i affärer var för att vi skulle fika sen :P
Där åt jag en GI-macka med ägg och tomat. Rickard åt en ost och skinkmacka med senap och varmchocklad till det :)

Nu blir det städning innan vi ska påbörja middagen.

Tjiing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar