28 januari 2010

Lite värme... tack!

Nu har det blivit ett sådant tråkigt blogguppehåll igen. Fast jag har haft mina andledningar. Som jag skrev i förra inlägget har jag en intensiv arbetsvecka nu. Jag hinner knappt hem förrän jag ska på ett nytt 24 timmars pass.
Fast nu är jag helt ledig imorgon. Det ska bli skönt att ha en hel dag ledigt :) Sen blir det jobb igen på lördag men då är jag nog utvilad.

Nu blir det en liten date med Emmie, som jag inte träffat på ett tag! Sen blir det en myskväll med Rickard. :)

Inatt så åker Anna och Shirin till London, och jag är INTE ALLS avis.... *ironi*
Det hade inte varit fel att åka iväg någonstans. Helst till värmen, nu när här har varit så kallt i flera månader. Jag gillar visserligen vintern, när det är kallt och det är mycket snö, fast nu känner jag mig lite mätt på det. Det har varat lite för länge. Så nu får det gärna bli lite värmare för mig del.

Jag hoppas ni får en trevlig weekend i London Anna och Shirin. Kommer sakna er, fast ni bara ska vara iväg tre dagar kommer det ändå kännas lite tomt.

Tjiing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar