25 januari 2010

Helgen..

Ursäkta denna bloggtorka, men jag har inte haft tid att blogga.
Det har varit och är en intensiv arbetsvecka för min del. Fast jag klagar inte, det blir bara positivt på lönebeskedet :)

I fredags slutade jag klockan 9, sen hade vi personalmöte till 12. Efter det åkte jag ner till stan och lunchade med Anna på Level. Ett mysigt café som kommer får många besök utav mig hädanefter. Kvällen tillbringades hemma hos Alex och Micke, där vi firade att Alex fyllt 26! Där bjöds det på taco och en riktigt god paj till efterrätt. En väldigt mysig Fredag!

I lördags var det jobb för mig, och igår efter jag slutat blev det röja upp lite här hemma. Alltså städa garderober och fixa till det sista i datorrummet. Efter det var vi lite varstans kan man säga. Först hem till mormor för att hälsa på henne, som mår mycket mycket bättre nu. Vidare till Pappa, där det blev en lång fika. Dagen avslutades senare hemma hos Karin där vi åt middag tillsammans.
Det har blivit en del plugg i helgen med. Tycker det går väldigt bra hittills iallafall och jag trivs med det. Tycker det är väldigt intressant.

Snart blir det en promenad med hundarna(vi passar Karins hundar). Efter det ska vi hem till Rickards mormor där vi blir bjudna på frukost. Hon fyller nämligen år idag så vi tänkte fira henne då. Sen blir det jobb för min del igen, fast inte på mitt ordinarie arbete. Börjar 15.30 idag och slutar 15.30 imorgon, ett långt och bra pass.


Siri, Nelzon och Osborn
Ja nu borde jag göra vid mig, för jag tror inte det uppskattas om jag kommer i nattlinne :P

Tjiing :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar