19 januari 2010

Yesterday, Today, Tomorrow

Det blev ingen simning igår, vi bestämde oss för att ta det idag istället. Eftersom jag fick en idé igår om att ändra om lite här hemma, bl.a. att byta sovrum. Jag hade en väldigt bra bild framför mig om hur det skulle se ut. Fast när vi väl flyttat alla möbler och monterat ner datorbordet, ångrade jag mig. Det blev inte alls som jag tänkt mig. Så det var bara att ändra tillbaka allt igen som det var, eller nästan iallafall. Vi ändrade om lite i "datorrummet", och köpte ett nytt mindre datorbord. Detta tog oss iprincip hela dagen. Så snacka om slöseri med tid. Fast som Anna sa; Nu har du iallafall testat, och vet att det inte blir bra med ett byte.

Bengan (Rickards pappa, jag kallar honom det) kom hit på middag och poker igår. Det var trevligt. :) Helena hade också en sväng förbi på em, och hjälpte oss lite med ommöbleringen, som tillslut ändrades tillbaka igen. :P

När vi skulle montera upp datorbordet, så var det en del som var sönder. Så det blev inget monterande igår. Utan det blev en tripp till Ikea idag igen för att byta denna del. Så nu monterar Rickard förfullt och jag har precis städat lite, samt ska snart ställa mig och stryka.
Tog en liten paus vid bloggen :)



Nelzon hjälper också till...


Sen ska vi hem till Rickards pappa, där vi blir bjudna på middag. :) Så vi får se om vi hinner med simningen idag, annars så simmar jag själv imorgon, när Rickard är på jobb. Sen blir det kanske en date med Anna med :)

Nej nu kallar sysslorna på mig!

Tjiing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar