14 januari 2010

Avatar och syster yster

Såg den omtalade Avatar hemma hos Emmie igår. Vi hade dukat fram lite onyttigheter och gjort det mysigt för film, spända på att äntligen få se den.
Fast den levde verkligen inte upp till förväntningarna (verken för mig eller Emmie). Efter två timmar in i filmen tyckte jag att den var så tråkig att jag somnade till (Emmie med :P). Fast det kan ju bero på att jag inte gillar science fiction filmer, jag ska alltid hitta det logiska i en film och kan inte tycka om en film där det inte finns. Så om någon frågar mig, gillar jag inte den. Fast det är nog
bara jag och Emmie som inte gör det. Har inte hört någon annan säga något negativt.

Idag sov vi till 10, för det blev lite sent hos Emmie igår (som vanligt, eller? :P )
Sen åkte vi till gymmet och tränade lite kondition, i 45 min. Det var verkligen behövligt. Var helt slut efter 20 min, men jag stod ut. Så det blir att träna mer regelbundet för min del.

Nu har jag min syster Helena på besök. Så jag borde vara lite mer social!



Tjiing :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar