16 januari 2010

Fet Padda..

Jag har verkligen bestämt mig nu att jag måste ta tag i träningen och ändra kosten. Jag känner knappt igen mig själv i spegeln. Ser verkligen ut som en fet padda. Hur jag har jag kunnat låta det gå såhär långt?
Jag har också bestämt att jag ska börja leva på modifast, så jag kommer igång. Rickard är också med på det, så vi gör det tillsammans. Annars hade det nog blivit jobbigt. Vi får äta ett mål om dagen och dricka modifast resterande mål. Så får vi se hur länge vi står ut.

Jag vet att när man sedan börjar äta igen, går man upp i vikt. Fast har man väl kommit igång och gått ner så har man motivation att fortsätta. Så då blir det bara att äta nyttigt i fortsättningen.

Jag ska klara det denna gången. Jag är verkligen taggad nu!


Så första dagen blir imorgon. Tyckte det passade bra att börja en söndag. :)


Nu ska jag ta Nelzon på en promenad sen ska jag bege mig till gymmet och träna kondition.

Ikväll blir det poker hos Anna och Andreas, det ska bli kul! Fast det blir ingen utgång för min del ikväll, för jag ska jobba imorgon :( Det är visserligen bra så jag inte behöver börja med bantningskuren en dag jag hade varit bakis. Så man får se det positiva i det.


Tjiing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar