18 mars 2010

Massa presenter måste inhandlas....

Har beställt lite kläder ifrån Ellos nu ikväll :)
Längtar tills jag kan få testa kläderna, så jag hoppas jag får de snabbt!

Innan dag var jag på Wayne´s med Anna, Shirin och prinsen Liam. Liam var så duktig idag och en riktig liten charmör.
Efter fikat så blev det en liten promenad i stan och Anna kunde då äntligen köpa sin efterlängtade jacka. Som var super snygg och klädde henne jätte bra.

När Rickard sen hade slutat så hämtade han mig, så åkte vi iväg till väla. Där vi skulle handla presenter till alla som fyller år nu i slutet av mars, vilket är väldigt många. Så det blir kalas nästan varje dag för vår del nu i någon vecka.
När vi ändå var på väla så passade jag på att kolla lite kläder till mig med. Det blev faktiskt bara en kofta och en liten väska. Inte fem par skor denna gången :P



Nu får jag säga God Natt! Jag ska upp och jobba imorgon, så sängen kallar....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar