02 mars 2010

Nytt i gareroben

Det blev ingen träning idag som jag hade tänkt. Jag har haft huvudvärk nästan hela dagen och så har jag av någon anledning varit trött, så jag har inte haft orken riktigt. Istället har jag gått lite längre promenader med Nelzon.

När Rickard kom hem så åkte vi till väla, för han behövde lite nya kläder. Han slutade lite tidigare idag med så vi passade på att åka till väla då. När han hade hittat allt han skulle, så passade jag på att kolla lite kläder till mig med.
Jag hittade en tröja, ett linne, ett par leggings, ett skärp och en tunika :)



Det blev ingen date med Anna idag, jag får hoppas det blir på torsdag istället!

Nu består resten av kvällen utav nya avsnitt av Chuck och Psych, innan vi lägger oss. Det blir tidigt idag med, för vi ska båda upp imorgon och jobba.

Ha det bra :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar