14 mars 2010

Vad tyckte ni om låten som vann igår i melodifestivalen?
Jag tyckte det var helt rätt låt som vann. Annas röst är ju hur bra som helst. :)




Igår hjälpte vi Karin och Michael att hämta saker de köpt på expert. Jag passade då också på att klippa Nelzon när vi ändå var hemma hos dem. Det tog ca 3 timmar att klippa honom, eftersom han var så långhårig. Jag ska aldrig vänta så länge att klippa honom igen. Det blir mycket svårare att klippa honom då.

När Nelzon var färdig klippt, så åkte vi och tvättade och städade bilen. Det tog ju också sin lilla tid. Under tiden vi fixade bilen var Nelzon hos Karin och Michael. Så vi vi bestämde oss för att äta med dem, för att vi ändå skulle dit igen och hämta Nelzon.
Vi åt då taco och tittade på Melodifestivalen. Mysigt!
När vi sen kom hem, var jag fruktansvärt trött, så det blev bara att krypa ner i sängen på en gång!

Idag är det jobb som gäller för min del. Jag började 10 i morse, men har lite ledigt nu under dagen.

Tjiing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar