12 mars 2010

Scones!!

Är precis hemkomna från en lägenhetsvisning på Raus. Lägenheten var väldigt fin och vi älskade planlösningen, men det fanns en nackdel med den, köket var väldigt litet. Man vill ju ha ett kök som man kan få plats med 2 personer i utan att det ska kännas trångt. Det kan vi nog inte i detta köket. Så vi kommer nog tacka nej, men vi får fundera tills på måndag och se hur vi gör då.


Guud vilken träningsvärk jag har idag!! Det är nästan så jag inte kan gå riktigt ordentligt. Det är egentligen bara bra för då vet jag att det få muskler jag har, har jobbat :)

Jag tog med min träningsskiva till Emmie igår, så vi tränade pilates hemma hos henne. När man inte tränar själv, tar man alltid i mer än vad man egentligen orkar och det kände vi när vi tränat klart. Helt utslagna var vi.. men det kändes bara bra senare!

Igår morse fick jag en väldigt god frukost. Helena kom hit och gjorde scones till mig och henne såklart. Det är så gott med nybakade scones med marmelad... mmm!



Nu ska jag iväg och fika med Frida, sen bär det av mot jobb :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar