09 mars 2010

Om några månader så...

Är nu hemkommen efter en lång promenad med Nelzon. Det var rätt kallt men ändå skönt väder att gå i. Fast det hade inte gjort något om solen tittat fram.

Igår däremot var det super skönt väder och till och med så varmt att man ville knäppa upp jackan. Innan jag åkte hem till Rickards pappa igår, Promenerade Jag, Bengan och Nelzon vid havet. Eftersom det var så skönt väder igår, så ville man nästan bara i och bada. Fast jag tror jag väntar några månader till, efter att ha känt på vattnet... brrr!
Nelzon brydde sig inte om det, utan han sprang rätt ut i havet och lekte. Jag tyckte inte att han skulle bada nu när det är så kallt, så det blev inga långvariga lekar i vattnet. Fast varje liten sekund jag tittade bort, passade han på att springa ut i vattnet igen. Jag antar att han ville bada :P Det fick han visserligen med, när vi kom hem. Det gillades inte lika mycket.






Snart blir det en fika med tjejerna i stan :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar