08 mars 2010

Väst...

Sitter och letar just nu, efter en väst som jag ha över en tröja jag nyligen köpt. Det hade varit så snyggt. Fast jag hittar inte så mycket över Internet, så det får väl bli ett besök på väla eller kullagatan någon dag.

Igår var jag hemma hos Emmie och fikade, sen blev jag och Rickard hembjuda till Bengan på Taco :) Man äter alltid mycket mer än vad man ska när det gäller taco, så det fick bli ett träningspass igårkväll när vi kom hem. Det var egentligen lite dumt att träna så sent. Jag blev så pigg efteråt och kunde inte somna förrän vid 2 tiden inatt. Annars kändes det bra, fast jag får nog planera in träningen lite bättre hädanefter.

Nu ska jag ta Nelzon på en promenad sen ska jag åka hem till Bengan och hjälpa honom att tvätta. Jag passar på att ta med lite tvätt själv, så får jag undan lite här hemma :)

Tjiing!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar