27 april 2010

Behövlig cykelrunda!

Nu är det nog tid för ett inlägg igen tycker jag :P
Denna helgen har varit en intensiv jobbhelg. Inte mig emot, det klirrar ju bra i kassan sen :)
I lördagskväll var jag iallafall ledig och den spenderade vi hemma hos Anna och Andreas. Hade en väldigt trevlig och rolig spelkväll!
Vi kom hem rätt sent, så man var ju lagom pigg när man skulle upp 8 och åka till jobb. Det får man ta ibland!

Igår gick jag av 9 på morgonen, då åkte jag hem och vilade bort hela dagen. Var såå himla trött. Helena och Johanna kom framåt kvällen och tvingade ut mig på en cykelrunda. Det var en behövlig motionsrunda, tur man har syskon (ibland :P).

Nu ska jag göra vid mig för att bege mig till jobb, visserligen bara för personalmöte men ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar