03 april 2010

Storrensning...

Igår blev det inte något bloggande för jag var så trött hela dagen. Jag brukar vara det när jag kommer hem från jobb. Även om vi har sovande jour några timmar på natten, så kan jag inte riktigt få ro och sova.
Även fast jag var trött så blev lägenheten ändå städad och det blev sorterat bland alla våra "viktiga" papper, som tog sin tid kan jag säga.
Vi tog en liten paus mitt på dagen och åkte till väla, egentligen bara för att hämta ut medicin till Nelzon, men jag passade då samtidigt på att prova lite kläder :P

Detta fick jag med mig hem;


En tröja från MQ


En tröja från H&M


Två jeansleggings från H&M

Senare på kvällen fick jag lite extra energi, så jag började rensa ut kläder i min garderob som jag inte använder längre. Till min förvåning så blev det en överfull Ikea-kasse, med kläder som jag inte längre vill ha. Jag trodde att det skulle bli väldigt tomt i garderoben men nejdå, det ser inte ens ut som jag rensat ut något :P

Nu är det slut på det roliga, för nu måste jag iväg till jobb. Börjar 10 och slutar 12 imorgon.

Tjiing!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar